سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلچین زیباترین متن های حسین پناهی

گلچین زیباترین و قشنگ ترین متن های حسین پناهی

IMG23310137.jpg

حسین پناهی دژکوه (زاده? 6 شهریور 1335 – درگذشته? 14 مرداد 1383) نویسنده، کارگردان، بازیگر و شاعر و روحانی اهل ایران بود.

"چهل سالگی به بعد که عاشق شوی

دیگر اسمش را نمی نویسی کف دستت و دورش قلب بکشی

یا عکسش را بگذاری لای کتاب درسی‌ات و هی نگاهش کنی 

چهل سالگی به بعد که عاشق شوی یک عصر جمعه ی زمستانی  یک لیوان چای می ریزی  می نشینی پشت پنجره و تمام شهر را در بارانی که نمی بارد با خیالش قدم می زنی"

احمد شاملو

کیستی که من

اینگونه به اعتماد

نام خود را

با تو می گویم…

کلید قلبم را

در دستانت می گذارم

نان شادی ام را با تو قسمت می کنم

به کنارت می نشینم

و سربر شانه‌ی تو

اینچنین آرام

به خواب می روم؟

ویلیام شکسپیر

پنج حکایت مجموعه‌ای از پنج نمایش‌نامه بسیار معروف از این نویسنده بزرگ و برجسته است که علی‌اصغر حکمت آن‌ها را با سبک و لحن خود بازآفرینی کرده است. ویلیام شکسپیر در نمایش‌نامه‌های خود با لحنی طنزآمیز و کمیک انتقاد کرده است تا آسان‌تر بتواند آنچه را که در ذهن خود دارد به تصویر بکشد. 
در این کتاب صوتی، شما به خوبی متوجه می‌شوید که شکسپیر به قدری خلاقانه به شخصیت‌پردازی داستان‌هایش پرداخته است که هرگز اشخاص از ذهنتان پاک نخواهد شد 
این اثر به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد که شکسپیر به واقع یک فیلسوف برجسته بوده که همانند همه افراد تأثیرگذار دیگر در ادبیات جهان، نامش به درستی جاودانه شده است. اندیشه‌های او عمیق و دارای سبک منحصر به خود بود، گاهی نقدهایش بسیار رک و صریح و گاهی در پشت یک شخصیت کاملاً افراطی سعی می‌کند ذهن شما را به چالش بکشد.